JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
Ska på stan med barnen och en kompis idag så tänkte jag skulle gå inom skoaffärer och prova där.. Hoppas jag hittar några snygga och bra =)
Oj vad mycket paket jag fått denna veckan (15st), fick bland annat mina två slöjor (vet inte om jag blev förälskad i någon av dom faktiskt), alla salt och pepparkar, alla bordsblommearragemang, skor (beställde en större storlek), tiara mm..
Vi hade ju också fixat en superduktig amatörfotograf för någon månad sen eller två men fick mail från henne igår att hon var tvungen att avböja för hon hade fått reda på att de skulle hända något viktigt i släkten då.. Känns svårt att få tag i en lika duktig till så bra pris (4000kr för en heldag 4-600 redigerade bilder). Så då är de väl bara att börja om från början igen då :(
De bästa med tråkigt väder är att man kan pyssla med gott samvete, dock är de glitter i hela huset av någon anledning ;) Har alltså gjort dessa bokstäver, håller även på med egna värmeljushållare och så har jag sytt sammanlagt 13 stolsöverdrag nu :) Går sakta framåt :)
Tycker de är lika fint vilket som har lagt ut bilder på både klänning och skor om du kollar några sidor längre bak. igår gjorde jag klart vårat alternativ till gästbok, de tog några timmar men tusan vad nöjd jag blev, var tvungen att gå upp och väcka mannen för att visa hehe..
Håller också på med scrapbooking (och även tårtor) men jag kände att jag ville ha någon roligare version och inte bara en vanlig bok med tomma sidor då säkert många kanske inte skriver för att de inte vet vad de ska skriva. Så hitta jag ett super bra förslag här på forummet med en låda och massa olika talonger så får de själva fylla i det dom vill, hoppas att de ska locka fler :)