Jättefina morgongåvor! Har det alltid varit tradition att ge det? Hade aldrig hört talas om det förrän nyligen, tror inte att vi kommer ge varandra något.
Idag var jag och provade min drömklänning igen. Det är ett par veckor sedan sist och jag kunde inte minnas hur jag såg ut i den. Har dessutom sett ett par andra bilder på den på nätet när en annan tjej bar den, men jag tycker inte alls att den var lika vacker på henne (förlåt) och började bli osäker. Nu hade jag med mig två väninnor som smakråd. Började med två andra klänningar, en som jag inte provat innan som var helt fantastisk, och en jag provat innan, men nu fick jag en "njeh"-känsla när jag provade den, speciellt efter att den jag provade innan var så fin. Men så hoppade jag i drömklänningen igen, och oj vad rätt det kändes. Mitt sällskap höll med! Osäkerheten blåstes bort. Sedan provade jag en slöja. Har hela tiden haft tanken att jag inte skulle ha slöja, kändes inte som min grej, men känslan när jag fick den på huvudet.... Då kände jag mig verkligen som en brud, på ett helt annat sätt än innan. Blev helt överväldigad av känslan jag fick, brast ut i ett hysteriskt skratt och blev tårögd. Helt otroligt.