JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
Skulle också vilja få ut inbjudningarna så att gästerna får dem på alla hjärtans dag! Det är även vår första (och enda) årsdag som förlovade så det blir lite speciellt!
Skulle också vilja få ut inbjudningarna så att gästerna får dem på alla hjärtans dag! Det är även vår första (och enda) årsdag som förlovade så det blir lite speciellt!
Wiihiihihi, bara 4 månader kvar nu!
Åh, jag ska också ha pioner! Perfekt juniblomma! Den här buketten har jag tittat på, funderar dock på liiite ljusare rosa. Sedan ska jag ha lite blommor i håret också, funderar på brudslöja där och då även lite brudslöja i buketten, samt endast brudslöja i min tärnas bukett.
Nu känner jag mig nöjd med mina inbjudningskort! Måste fortfarande jobba på den engelska och nederländska versionen men designen är helt klar. Trots att jag gjort dem helt själv och skrivit ut på jobbet så har det nog hamnat på ca 500kr med kuvert, papper och satinband. Jag ska nog posta de som är klara imorgon så att de är framme på alla hjärtans dag! :)
@larssonmaria87 Tack! Vad fina era kort är, älskar det gröna (min favoritfärg)! Jag kikade också hos Calligraphen, blev lite förälskad kortet "Happy in Love".
@meandmylove Tack! Ja det blev mycket dyrare än jag räknat med. Hade dock kunnat spara en del om jag t.ex. skippade sidenbanden och använde mig av papper från jobbet, de är dock tjocka och blanka och jag ville ha tjocka matta. Nåja, det var värt den lilla extra kostnaden!
Idag landar förhoppningsvis alla kort i rätt brevlådor. Perfekt dagen till ära, och idag har det även gått ett år sedan vi förlovade oss. Nu börjar det verkligen pirra i magen, att skicka inbjudningarna känns mer verkligt än att prova och köpa klänning, haha!
Igår testade vi den frisyr jag tänkt mig och det blev sååå bra! Det är min kusin som ska göra frisyren och igår fokuserade vi mest på tekniken och därför är inte lockarna och uppsättningen helt perfekt, men nu vet vi hur den ska göras och att den passar mig. Vissa känner kanske igen frisyren, lägger upp inspirationsbilden med...