Angående citeringar så kan de bero på att ni har internet explorer? jag hade också de problemet tidigare men när jag bytte till google chrome så funka de utmärkt, även att ladda upp bilder som heller inte gick med explorer..
Vi har redan bokat catering, de blir chilimarinerade kycklingspett på salladsbädd till förätt, fläskfile, potatisgratäng och casissås till huvudrätt och sen efterätt blir tårtan som jag gör själv..
Lokal, kyrka, präst osv är bokat sedan länge, även liveband och dansshow. Har beställt massa dekorationer och grejer inför bröllopet så som bordsdiamanter, stolsrosetter, brudklänning, slöja, tiara, mannens kläder, blomblad, korgar till näbbar, morgongåva till mannen och mycket mer. Har även gjort nästan alla 45 inbjudningskort samt sytt 2 av 100 stolsöverdrag.. Massa jobb kvar men skönt att de största grejerna är spikat :)
Har heller inte någon speciell budgett men räknat på att vi kommer att hamna på cirka 50.000 med allt. Men skulle vi köpt allt i sverige så hade de nog varit de dubbla.. Köper mycket från utlandet och sparar ner på de vi kan.. Kommer att se lyxigare ut än vad de egentligen är.. (Hoppas jag ;))