Grattis till graviditeten havsklippan, så roligt :) Förstår att de blir lite annat att tänka på mitt i planeringen men de fixar du :) Är de första barnet?
csve: Åh vad snabbt du hitta en klänning, vad roligt att den delen är klar :)
Själv har jag idag beställt 2 olika sorters slöjor, får se vilken jag väljer när jag provat dom. Har även beställt 500 rosblad till som ska ligga i de små korgarna som mina barn (näbbar) ska bära, köpte 200 för en månad sen men de såg så lite ut ;) Beställde också en till slips till mannen för jag kan inte bestämma mig om han ska ha den i samma färg som västen eller den andra för att fånga alla våra temafärger. Har också beställt en väska till mig, ännu mer blommor till dekoration av borden.
Beställde även en sån här skylt som ska stå på honnörsbordet men med vårat efternamn samt fjärillar i rosa. Våra färger är ju vit, rosa och silver..
Beställde också 10 meter tyll som ska hängas på hönnörsborden..
10 av dessa salt och pepparkar är på väg till mig :)
Känns som jag har allt klart till själva dukningen nu (tom servetter), de enda är presentasken som jag fortfarande inte bestämt vilken modell jag ska köpa än. Mannen säger dock inte mycket om man frågar han om råd så därför är de lite svårare.. Annars har jag också kollat efter tiara och skor men de är ju en hel djungel...! Tur de inte är direkt bråttom men de är kul att pricka av så mycket som möjligt.. Snart vet jag inte vad jag ska handla mer ;)