JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
Oj vet inte varför bilden blev upp och ner...
En till bild iaf
Oj vet inte varför bilden blev upp och ner...
En till bild iaf
Åh va fina... var har du hittat dessa?
:)
Jag är allt annat än lugn om man säger så :)
Tror dom kommer lösa en helt fantastisk dag med en heeel deeel jävulskap :)
Hur känner ni andra inför er möhippa?
Sitter och funderar över vårna "entré" musik till festen. Någon låt som passa bröllop men ändå är lite upptempo. Jag är verkligen sämst på musik, är de någon som har något tips?
De vore ju lite svårt att ha koll på allas traditoner ;)
Hade faktiskt tänkt på den innan, men de kändes inte så bra när jag läste hela texten (hur mycket skall man bry sig om sånt?) framförallt denna biten
"If we wake up and you wanna break up that's cool.
No, I won't blame you;
It was fun girl."
känns lite sådär att börja firandet med :P Men något åt de håller. Vill ju komma in liksom "whoho här är vi nu skall vi fira" inte skrida in som i kyrkan om ni förstår. Sen är de en bit att gå så de blir konstigt om man måste gå långsamt för att matcha tempot. Men de flesta kärlekslåtar är ju ganska långsama.
skall se om jag kan hitta något om jag söker lite
Har ni köpt era ringar?
min blivande är såå seg att få iväg på sånt (som ringarna) som vi måste fixa ihop. så jobbar han nära på dygnet runt också... Men jag vill så gärna komma iväg och prova ut våra ringar snart!
Hur är det med andra smycken? Har ni de klart? Jag har klart örhängen men vet inte vad/om jag skall ha halsband och/eller armband...
Jag har varit på första mötet med floristen som skall göra buketten och dekorationer till bil, kyrkan och fest. Det enda jag har spikat är brudbuketten (enbart ljustrosa pioner), det andra spånade vi lite om och så skall hon ha tagit fram lite exempel och så tills nästa gång som är om en vecka eller två :)