Kitteln, förstår det där med ringarna.. Min kille är inte helt lätt att få med heller alltid. Ringen var det bara jag som skulle ha, kostym däremot har vi avklarat! Han ville gärna köpa typ veckan innan men efter jag predikat om alla studenter som också vill köpa kostym då så gjorde vi det nu istället. Fick en assnygg ljusgrå kostym från HugoBoss förra säsong för 2000kr, ord ca 6000!! Bra köp! Jag tänkte bara ha örhängen (fixat) och armband. Jag har tyvärr hittat ett skitfint armband som jag skulle vilja ha men är lite snål? Trots att både klänning slöja och örhängen gått långt under budget känner jag inte att jag kan köpa ett snyggt armband för 500kr. (Klänning 1100, slöja 350, örhängen 50) så jag borde ju kunna köpa ett finare armband? Inte sant? Jag träffade floristen i lördags så allt är överenskommet om blommor och utseende. Brudbukett, 2 corsage, 2 tärnbuketter + bordsdekorationer för 150 pers. Så skönt att vi är 100% överens och vi båda är supernöjda med tanken om hur det kommer bli!