Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Drömmer om en bukett i ljusa skira pasteller... Har bara fått för mig att det skulle bli dyrt. Skulle det det?
Inte säker på vilken typ av bukett det skulle vara, eller exakt vilka blommor som skulle vara i...
Har du nått tips på vilka blommor man skulle kunna ha och vad det skulle kosta på ett ungefär?
Inspriation just nu:
Vichy: Hej :) jättefina bilder , tror de kommer bli superfint :D Priset beror helt på vilka blommor och vilken storlek du Vill ha på buketten . Dem buketterna som är på bilderna är lite större än normalt och innehåller mestadels rosor , de är sådana saker som drar upp priset :) Bilderna du visat ligger ung mellan 1000-1300. När gifter ni er ?:).
Passionsblomman : Tar absolut inte illa upp :) varit mkt i butiken eftersom det är morsdag så har inte haft tid att svara :)
Skulle så gärna vilja ha gullvivor och liljekonvaljer i min brudbukett och ev rosor (inte bestämt mig för det sista än). Men har för mig att gullvivor är fridlysta så jag undrar om jag måste "tänka om"
Chicita : haha ja precis , Jag kan mitt yrke men läsa tankar har Jag inte lärt mig än :P De jobbigaste i mitt yrke är att folk oftast vet exakt Vad dem inte Vill ha men har ingen aning om Vad dem gillar :P så dem ratar typ alla mina förslag men har inga egna idéer :P och sen tycker dem att Jag borde ha koll på sånt som florist :P men alla har ju olika smak :)