Här pågår planeringen för fullt. Har varit in i festlokalen och kikat (Käringbergets bystuge i Leksand) och vi är supernöjda. Det enda minuset var att det "bara" finns en spis. Eftersom vi ska laga maten själva behöver vi kunna värma. Men det löser vi, tur att vi har gården nära så serveringspersonalen får åka hem och hämta potatisgratängen helt enkelt. En extra kyl ska vi också släpa upp. Men för 1500 kr en hel helg ska man inte klaga!
Just nu håller vi för fullt på med inbjudningarna som ska ut senast 1 feb. har ju inte skickat nåra std så vill få iväg dem snar. Gästlistan växte lite magiskt från 75 till 79 när vi kom på att min kusin är fotograf och han gärna ställde upp och fotade och min bästa väns mamma ska förrätta vigseln. Men det ska nog gå bra ändå!
Menyn är i det närmaste spikad. Vi håller norrländskt tema som homage till min fästman. dukningen och färgerna går i vanilj, aubergine och gammelrosa. Ska kolla med blomsterpinglan om de kan fixa buketten nästa gång vi åker uppåt. Se inspirationsbilden.