feedbi skrev 2014-02-16 10:43:22 följande:
Enilea: Vilken lokal var ni och tittade på? :) Vi har preliminärt bokat dj till vår bröllopsfest. Vilket band har ni valt?
Vi har skickat ut save the date datum. Egentligen hade vi planerat att skicka ut våra inbjudningskort redan nu men då vi inte har designat dem färdigt valde vi att skicka save the date istället.
Vad ska er bröllopsmeny bestå av?
De som jag har gjort på sistone nu är att jag har jämfört priser kring bröllopstårtor. Vi ska ha både glutenfri och laktosfri vilket inte alla gör.
Vi har fått hem papper kring vilka präster som tjänstgör när vi viger oss men det var inte dem vi hade i åtanke så vi ska fundera vidare kring det. Vilken präst har ni valt? :)
Vi har bokat Vika bygdegård, en helt fantastisk lokal! Stor och helt nyrenoverad
Save the date kort har vi också skickat ut och det gör att vi inte haft lika bråttom att få ut inbjudningarna, men nu kan vi snart göra klart dem och skicka ut.
på mitt jobb anlitar vi catering varje dag, jag har tänkt boka det företaget då de har god och billig mat.
Jag gör bröllopstårtor på fritiden så jag har tänkt göra min egen och inte ens kollat upp vad en sån jag vill ha skulle kosta. Min uppskattning är dock att den skulle gå på 3000:-
Jag vill ha en tårta som är byggd på amerikanskt vis och vet inte ens om det finns något kondis i stan som gör sådana.
Vilka konditorier har ni kollat på?
Den präst vi ville ha ville inte kyrkan betala för då det finns tjänstgörande präster den dan, så vi fick tänka om. Nu har vi frågat Anders Litborn och han har sagt ja trots att han är ledig den dagen.
Vilka präster är det ni har tänkt på och vill ha? Och vilka präster är lediga?