frkmaria skrev 2013-09-15 21:25:18 följande:
Varför känns det som jag spammar? Stackars er.. ;)
Jag är sååå glad. Har hittat värsta grejen.. De hyr ut grejer till bröllop bl.a. och jag tycker priserna är vettiga.
Vi kan hyra linnédukar (om det är viktigt? fanns liiiite billigare engångsdukar, men tyckte inte det var så stor skillnad), linnéservetter, stolsöverdrag (men det kan jag skita i, tycker ni det är viktigt?), kandelabrar osv.
FY FAN VAD BRA! :)
www.bsparty.se/hem.html
Jag är så glad för då behöver man inte köpa på sig massa grejer man inte får plats med. Och jag tror inte det blir mer än ett par tusenlappar extra för detta, vilket jag verkligen tycker det är värt! :D
Haha, ingen fara, spamma på du bara =)
Det verkar väldigt praktiskt, vi har sån tur att bord,stolar, porslin, kandelabrar, etc ingår i lokalhyran, vill man ha dukar och stolsöverdrag får man hyra det också. Sen ingår all städning efteråt också. Jag vill inte heller köpa på mig en massa saker som bara ligger i någon låda sen.
Mmm, för mig känns träningen många gånger som ett nödvändigt ont, tror det är mkt för att jag inte har någon att dela den med, jag och sambon drar iväg och tränar ihop ibland, och det är kul, men han har massa kompisar som vill träna med honom så han har snarare problem med att hinna träna med alla som vill...
Haha, förut kikade han över axeln på mig (när jag sitter och kollar vandrarhem i närheten av lokalen) och utbrister: asså, du tänker verkligen inte på något annat nuförtiden, du vet att det är ganska lång tid kvar va?
=p