Vi som gifter oss 2015!
Får jag också vara med i tråden? =)
Vi förlovade oss för en vecka sen och har satt slutet på juli/början på augusti 2015 som datum för bröllopet!
Börjar titta lite smått på allt redan nu... =)
Får jag också vara med i tråden? =)
Vi förlovade oss för en vecka sen och har satt slutet på juli/början på augusti 2015 som datum för bröllopet!
Börjar titta lite smått på allt redan nu... =)
haha! det är en fotograf som har spammat upp typ ALLA fotograf-trådar. gatt ju kolla in människan - otroligt billigt pris! 12-timmars för 5000kr! omg.. nästan för bra för att vara säkert.. och tyvärr finns väldigt dåligt om bilder...
Det här bageriet är väldigt duktiga på laktos- och glutenfria bakverk, så av den anledningen känns det bra att anstränga sig lite mer på den punkten. Det känns som att halva gästlistan har någon allergi, men det kan vara jag som överdriver också :)
Angående fotograf är en av min sambos bästa vänner en duktig fotograf, men vi vill ju att han ska få vara fri att fira med oss och inte behöva jobba. Men bilderna skulle vara mycket mer personliga om han fotade. Åh, tur det är ett år kvar! Jag tjatade hål i huvudet på min sambo igår om klänning, plus att jag bollade med mamma och mina systrar. De kom bara med nya förslag på klänningar istället för att säga något om de två jag valde mellan :P
Hej!
Jag ansluter till tråden! Vi planerar bröllop till i september 2015. Håller just nu på att undersöka festlokaler. :)
Mamma har börja titta klänningar och köpt bröllopstidning åt mig, så där har jag bra stöd. Fästmannen är på väg att bli intresserad av planering också. :)
Det här med gästlista och budget känns svårast för oss. Vi har så stora kompisgäng att ta ställning till.
Hur tänker ni kring gästlista?
Hej hej!
Ny här, hoppas det är ok att man hoppar in i tråden :)
25 år från Halmstad, bor tillsammans med min blivande och vår dotter på 3 år.
Efter 7 år fick vi äntligen tummarna ur och bestämde att vi ska gifta oss.
Har satt 15/8 som preliminärt datum, så tänkte snart boka kyrka och lokal för festen :)
Har dock svårt att hitta en vettig lokal för festen. Vi tänkte göra maten själva så behöver ha tillgång till kök med kyl, ugn och diskmaskin, och gärna porslin man kan låna. Har hittat en lokal som har det vi behöver, där man även kan hyra till linnedukar.
Men vet även om en superfin lada som man kan hyra, men vet inte vad som finns där...
Får ringa runt lite, men dessa är de hittills enda vettiga jag kunnat hitta.
Men åh, vill ju planera allt nu på en gång, haha! ;)
I dag hämtade vi ut min ring från guldsmeden där den har varit inlämnad på förstoring. Nu kan jag äntligen ha den på mig och jag ÄLSKAR den!! Tänk att min fina fästman kunde välja en så vacker ring utan hjälp! :)