Vi som gifter oss 2015!
Jag funderar på om det räcker med den här, jag bär aldrig ring i vanliga fall så en ring känns tillräckligt. Annars blir det en väldigt tunn enkel ring bara.
Åhh vilken härlig sida, så kul att läsa allas tankar & planeringar! Jag hoppar gärna in här jag med... Vi planerar bröllop i juli 2015, trodde vi var galet tidiga med att boka festlokal & kyrka men nu ser jag att det finns fler. Vi bor i Uppsala men ska gifta oss i sthlm eftersom många familjemedlemmar & vänner bor där. Vi hade tänkt ett litet bröllop med de närmaste men nu blir det större ändå. Mitt största problem nu är gästlistan, så svårt att hålla ner antalet!
Alltså jag kan känna att det kanske inte är så himla bra med en stor släkt som man umgås med ändå... Alldeles för mycket folk.... jag har hört att Las Vegas är fint i juli!
Hej, jag är ny här på sidan och hittade denna tråd, jag och min fästman planerar ett bröllop i Juli 2015 på bolmsö i småland.
Jag funderar på att börja planera och fixa redan nu, har hört många som började flera år innan och planera.
När började ni? och vad är bäst?
Mvh, Linda.
Idag har vi valt lokal och bestämt datum! Det blir om exakt ett år, 11/7-15!!
Vad tror du om den här varianten filibustern?
http://www.ukhairdressers.com/diy/54/2.jpg
Såg den och tänkte på dig! :)
Måste bara berätta!
Min syster ringde förra veckan och sa att det hade kommit in en bekant till en kollega på jobbet som jobbar som studiofotograf. Han hade frågat om nån kände nån som skulle gifta sig, för han hade fått en hel bunt brudklänningar som han skulle plåta, och nu fick han inte skicka tillbaks dem.
Behöver jag säga att jag nästan attackerade syrran med frågor när hon ringde? Vi ska dit och titta på dem imorrn! Hoppas de inte är size 0 bara...