Vi som gifter oss 2015!
Var i landet bor du?
Var i landet bor du?
FRÅGA: hur många av er har tänkt tanken "nu skiter vi i det här och drar utomlands och gifter oss bara vi två"? :)
Den frågan har vi lyft båda två senaste veckan... I slutändan vet jag att det förmodligen inte blir så men det lockar VÄLDIGT mycket. Jag har svårt för att fatta slutgiltiga beslut och det här med bröllop kräver ju en del sådana ;) kommer försöka lassa över mycket på andra... Buketten har jag sagt att den ska vara vit - resten får min vän floristen fixa. Sambon får nog fixa och välja ringar åt oss...
hade en heldag med tärnan igår....
Hallå, detta ser väl inte helt jävligt ut ändå?
Det är det halsbandet jag kommer ha på mig med, och håret lär väl vara något liknande fast liksom fixat och snyggt.
Den raka skärningen funkar väl?
Jag fick min klänning igår! Väntar på att nån ska hjälpa mig snöra den så jag vet hur den sitter, men min första reaktion var att midjebandet sitter för högt upp, alltså inte alls i midjan. Det hade irriterat mig extremt mycket i vanliga fall, eftersom jag har bred bröstkorg och ett band där inte alls blir särskilt smickrande på mig. Men eftersom jag räknar med att vara i v. 28 på bröllopet är det ju snarare en fördel. =)
Ska be min sambo snöra in mig ikväll så får vi se!