Vi som gifter oss 2015!
Men "dans på logen" passar vintageromantiken du var ute efter
Sudditjuven: Det är bra att du inte har för många alternativ. Less is more ;) Kör på en mer mastig soppa och en lättare variant. Hur varmt det än är brukar män ofta föredra matigare varianter, i alla fall enligt min erfarenhet. Att gästerna får plocka ihop sin egna sallad tror jag starkt på! Vissa älskar tex bönsallader medan andra vill ha oliver... Det kommer vara uppskattat! Gällande minnesstolar så tycker jag det är en fin gest. Frågan är om det är superkänsligt för andra familjemedlemmar? Kan vara en idé att höra dig för så det inte blir fel fokus på själva bröllopet, att de inte går runt och är ledsna menar jag. Att de istället ser det som den fina gest det är. Annars har du kanske sett på pinterest att vissa hänger små bilder i buketten på nära och kära som gått bort. Det är också fint tycker jag och ett alternativ om det fortfarande är känsligt hos andra. Lite mer diskret.
Fina inbjudningar! Och härlig inspiration. Jag är också sugen på att pyssla ihop egna inbjudningskort, men samtidigt är jag svag för tryckta kort.
Kikat runt lite på http://www.kleinfeldpaper.com/ som turligt nog skickar till Sverige. Men skulle helst vilja hitta en svensk sida i samma stil för inbjudningskort. Calligraphen känns uttjatat och inte så unikt. Finns ju också en hel del via Etsy har jag sett. Några tips?