Tingeling89 skrev 2014-09-01 14:14:09 följande:
Snacka om att känna
igen sig. Vågar knappt köpa nåt för att jag är rädd att ändra mig
men hoppas allt faller på
plats så fort lokalen är bokad. Via har två visningar denna månad. Så förhoppningsvis snart
Plättis skrev 2014-09-01 13:50:16 följande:
Vilken webbläsare använder du? Det går jättebra att ladda upp i Chrome. Om du använder padda eller telefon så går det inte heller av någon mystisk anledning
Jag har inte pysslat eller fixat något alls eftersom vi är såna velpottor båda två. Ingen av oss kan ta beslut utan väntar på att den andra ska göra det, så det står jättestilla! Vi intalar oss dock att när vi bestämt lokal så kommer vi kunna bestämma resten. Typ
datum och andra bagateller
Mitt största
problem just nu är att jag ångrat mitt val av klänning (hopplöst fall, jag vet). Jag har provat en spetsklänning från Lilly som var perfekt, men den gick ur sortimentet innan jag insåg att den var min klänning. Den som hänger i garderoben nu är helt annorlunda, och helt fel. Min sambo har gått med på att jag får köpa ny om jag tappar så mycket vikt att jag inte kan ha den gamla längre, så det är min
plan just nu.
Haha jag skrattar så hjärtligt åt ditt problem med klänningen, jag är i samma sits. Bifogar bild på den jag har nu, känns inte rätt längre. Men ja sambon hade nog godkänt en ny om jag hade tappat några kilo, har gått upp sen bilden är tagen..
Angående lokal så stämmer det verkligen! Vi planerade bröllop första gången förra året men kom aldrig till skott för det stämde inte. Sen kom den lokalen framför våra fötter som vi bokat nu och då flöt allt på i planering och mannen blev betydligt mer involverad för han kunde se det framför sig. Och då ligger där en närliggande kyrka som blev automatiskt den vi kommer vara i.
Bifogar bilder på lokal, klänning och pyssel. Gör ni gärna det också ;)