antligen skrev 2014-08-23 21:44:07 följande:
Hej på er!
Här kommer påfyllning med ett bröllop till!
Juli 2015, kyrka bokad igår!!! o planering i full gång. Festen blir i en bygdegård o det blir ca 100 gäster.Jag kommer säkert behöva er hjälp med tips o idéer framöver o kan jag hjälpa nån så är det bara att fråga.
Jag är florist så ni kan ju gissa att jag kommer "flippa ut" alldeles med blommor ööverallt!
Tänka sig-att efter alla hundratals brudbuketter o bröllopsbinderier jag gjort så ska JAG få hålla i min alldeles egna.....kan inte fatta det riktigt!
Välkommen hit! :) Vad roligt att få göra sina egna blomsterdekorationer för en gångs skull!
filibustern skrev 2014-08-25 10:05:47 följande:
var i stugan bara över natten igår, så då passade jag på att göra placeringskortshållarna, så har vi då NÅT på listan gjort :P
korten var bara ett hopplock för att pröva klabbarna :P längden på klabbarna är typ.. 6-10cm. gillar speciellt de som har kvistar och så på sig (som t.ex den med "Kajsa" och Brudens). gjorde de helt själv tyvärr då man bara kan vara en på bandsågen... och för att karln inte var intresserad.. men det gick ju bra ändå^^ blev 45st. så några extra har vi utifallatt.
Jättefina!! Vad duktig du är! Du måste verkligen bjuda på massa bilder från själva dagen sedan, vore så kul att se hur hela temat verkligen blev! :)