Tessa skrev 2013-08-04 12:18:02 följande:
Jag har inte heller så långa fingrar, men har en mycket smalare ring än er - se bilden nedan. Min är knappt 3mm bred, gjord i palladium. Stenen är en prinsesslipad diamant på 0,39ct (Färg=G, Klarhet VS1). Jag har verkligen älskat den klassiska looken på ringen från dag 1, men ibland tittar jag på större cushion-stenar och önskat att jag tagit en sådan istället (jag är också en skata när det kommer till glitter).
Vigselringen kommer bli en tunn ring det också, men med diamantinfattning kring hela ringen.
Min karl har en 7mm ring i palladium med två spår kring hela ringen. Han kommer behålla sin och inte byta eller ta en till ring vid vigseln.
Men jag gillar idén att lägga till stenar till en redan befintlig ring. Man uppgraderar ringen precis som man uppgraderar förhållandet
mycket klassiskt! och den passade mycket bra till dina fingrar!
Sudditjuven skrev 2013-08-04 11:29:11 följande:
Den är jättesnygg.
Och angående titanringar, kan inte de som har företaget göra ringar som är lägre?
Nej, han har en som är blank på ena sidan och matt på andra. Det var inte jätteviktigt för oss att ha matchande.
tack^^ ne tyvärr. dom gör BARA i 2mm höjd så deras ringar så passa varandra oavsett vad man väljer. ok! ne, jag märker att det är vanligt att ett par har olika. men de e klart. en karl vill nog inte ha en enstensring :P vi har lite olika, jag har gult guld och min karl har vitt guld i sina inlägg. vi var så oense, han tyckte vitt var snyggare. så då sa jag att ja men! vi tar olika! :) jag ser symboliken som att, vi är två olika personer, men vi har valt att vara tillsammans :)