Sudditjuven skrev 2013-08-04 18:22:08 följande:
Åhfanken.
Jag ska nog ändå mäta, så att jag känner mig extra safe, haha!
Sedan såg jag en annan tråd här som berörde hur man tar sig till/från kyrkan. Jag är jättesugen på häst och vagn. Vårt hotell och vår vigsel- och festplats ligger väldigt nära varandra (3,8 km).. Däremot så måste färden gå via två landsvägar och en rondell. Och min sambo är lite allergisk (även flera personer på han sida) så vet inte om det är en så bra idé...
Har ni funderat något över detta?
ne faktiskt inte. ett tag, för något år sen. var jag inne på vinterbröllop, och en dröm jag hade/har var att åka hundsläde från hundägaren (han har malamutes) och till byastugan jag ska föreslå som festställe. meen min karl är också allergisk, och dom hundarna kan han knappt titta på så börja han snörvla. och hästar tål han VÄLDIGT dåligt. så det är också uteslutet. ne. det får bli en snygg amerikanare.
karln har en släkting i min hemby, som håller mycket på med gamla bilar. han har bl.a en ford från -49 eller nåt, som han håller på att renovera nu. jag hoppas lite att han kanske är klar när vi ska gifta oss, för den är SNYGG! och STOR!.