filibustern skrev 2015-01-18 10:51:17 följande:
skriver inte så mycket nu, men jag hänger med! eller försöker haha! har tagit ordentlig fart här! :P
alltså seriöst Nightrod - de e nästan så man önska man själv hade den stilen! så LÄCKERT! ska bli så kul att se bilder från er dag!
kommer inte ha några ^^
ska för övrigt boka advokat imorgon. får se när vi kan ha mötet dock, och om hon kan tänkas ha det på en helg. min gubbe ska nämligen mest troligt starta utbildning 3 feb å sticker iväg långt opp åt *******. 6 timmars körtid enkelväg... så ENSAMT!!! men får överleva. det är ju "bara" ett år.. men det gör ju att han troligen inte kommer komma hem så ofta, kanske en helg/ månad, för att spara pengar, vi kommer leva på min vikarielön - som är rätt så osäker från månad till månad, samt våra bägges aktivitetsstöd. ska hålla ett hus, lägenhet, en bil till mig m.m. ska bli spännande...
men i alla fall - och då kanske man kan försöka tajma in så man har advokatmötet när han liks är hemma en helg. :) ska försöka få hem han första helgen i Mars, dels för att vi måste försöka få hem två nya terrarier å då verkar vettigast. å då kan man ju passa på att ha mötet. men som sagt - beror på om advokaten kan/vill ha det på en helg..
sen på tisdag ska jag boka hår å naglar :) that's my schema för veckan :P
Oj, låter som att ni har en spännande tid framför er! Men som du säger, ett år är ju faktiskt bara ett år. :)
Vad har du för planer för naglar och hår? :)
Jag har funderat på det senaste tiden, om jag till bröllopet ska fixa naglarna själv eller inte. Jag brukar göra det, typ hela tiden, men det vore ändå skoj att få det lite extra bra gjort till bröllopet, kanske med lite förlängning beroende på hur långa mina egna naglar är de. Men jag har aldrig gjort förlängning förut, och det verkar rätt dyrt dessutom. Osäker på om jag tycker det känns värt det eller inte.