Vi som gifter oss 2015!
Alla är ju olika, men det är ju en väldigt fin enkel klänning.
MEN du gifter dig nu är det verkligen en vanlig enkel klänning som du skall ha då? Tror du inte att du kommer ångra dig att du inte köpte den där lite extra klänningen som mer är bröllopsklänning?
Varför inte ha den lilla vita på middag/fest men ha en kanske annan eller avtagbart fluff/långkjol undertill på själva vigseln. Det hade jag frågat min dam om hon frågat mig om den klänningen. Jättefin är den, men..
Men jo, jag har funderat på att ha en annan typ av klänning. Men avfärdat det. Fluffiga klänningar är inte alls min grej, och det passar verkligen inte det bröllop vi planerar. Jag har googlat ihjäl mig efter "sporty wedding dress", för det är lite mer den stilen som passar mig. Det "bröllopiga" är bara inte min grej. Jag tänker inte ens ha en bukett! :)
Och att ha en särskild under vigseln.. Vår vigsel är planerad att vara kanske sådär en kvart lång, utomhus kl 7.30 i en dunge vid stans å, i sällskap av våra närmsta vänner med familjer, och vigselförrättaren. Känns inte helt värt att ha en särskild klänning för det :P Jag är dessutom alldeles för förtjust i mina ben för att vilja gömma dem! Det är ju klänningen som ska göra mig snygg, inte jag som ska visa upp en tjusig klänning.