crs skrev 2015-07-07 14:13:46 följande:
Haha, ja! Så simpelt och bra! Som du säger, samma princip, och liksom rätt. Och enkelt, man fattar vad det inenbär liksom. Min sambo ville kalla det för ringvigning, för han tyckte det var skoj att det låter som invigning. Men det låter ju både konstigt och man fattar inte vad det betyder. Han får lära sig att bara sitta still och se söt ut istället för att försöka skoja.
Tack! :)
Du väntar på "samma" klänning som den förra, fast med snörning eller hur var det? Spännande ivf! Så galet att det snart är dags för det hela. Spännande med hippan med!
Glad att jag kan vara till hjälp
Jag sitter på jobbet och bråkar med texter och formuleringar just nu, och det är MYCKET roligare att göra något som inte är jobbrelaterat. Särskilt när det är tre och en halv dag kvar till semester...
Jo, den klänningen jag har fått, och för ett tag sedan lämnade jag in den till sömmerskan för att ta bort släpet och fixa lite andra småsaker. Om jag räknat rätt har de haft den i tre månader, och jag håller på att krevera eftersom jag inte har något tålamod. Plus det där kontrollbehovet då, och att klänningen inte hänger hemma i gästrummet med resten av alla bröllopssaker gör att det kliar i hela kroppen.