crs skrev 2015-07-03 08:05:27 följande:
Jag skulle hämta min klänning igår. Lämnade in den för några veckor sedan för att korta den lite, så den går strax ovanför knäet istället för strax under. När jag provade den hos skräddaren så var den istället så kort att den knappt ens täckte mina trosor. Han skulle fixa det, men ska gå på semester nu så den är inte klar fören 23e. Vi gifter oss 25e. Inte en chans att jag litar på att det blir bra, och särskilt inte med så kort marginal. Så nu, med 3 veckor kvar, måste jag hitta en ny klänningjävel. Hurra. Jag är så glad.
men så jääääävulskt! ha han inge ögonmått eller?!
jag är inte jätteaktiv här, men jag kollar till er nu och då^^
nightrod - snygg bukett!!
för oss är det idag 2 månader kvar! nu till veckan ska vi beställa tårta och mat, och så far vi upp till stugan några dagar å då ska jag passa på att göra klart lite dekorationer, då det finns bandsåg och annat roligt där uppe. idealiskt skulle vara att vi for till Lycksele och kolla skogsgröna skjortan jag fann sist åt karln, men lär inte få med mig han dit...
ja och så har jag bett en konstnärlig kompis att leka lite med mina vita studentskor, tanken är att göra dom antingen så de ser ut som en björk (näver) eller så om hon ritar ett björkträd och grenar på den. men vi får se vad hon hittar på! :)
sen är min brudkrona färdig, hoppas mamma kommer ihåg att ta den idag då hon och far ska fira mig i efterskott - fyllde år igår^^
liten uppdatering från jag