Jenniie skrev 2014-09-03 16:55:46 följande:
Jag är inte så orolig för minderåriga som blir fulla, förhoppningsvis är förståndet bättre än så :P men ja, någonstans måste man dra gränsen och 18 är bättre för oss för då är ingen på gränsen. Syskon kan jag tycka är annorlunda, om man nu ska göra undantag :)
Vi gifter oss 1 augusti, ni då? :) jag fixar och Filip tycker också ändrar jag eller så tycker vi samma! Ni då? Pysslar ni tillsammans med romantisk musik i bakgrunden? Hehe!!! Har ni bestämt färgtema? :)
Ja, om förståndet fanns skulle jag inte oroa mig. Men nu vet jag att det inte kommer bli så. Det brukar vara jag som får sätta ner foten och säga ifrån att det inte är okej. Min sambo är inte så noga, men när han ser att jag blir arg (särskilt i den här frågan) så står han bredvid mig. Och när en är arg som ett bi och den andra är två meter lång så brukar folk lyssna. Men det ska jag inte behöva vara på bröllopsdagen, känner jag.
Vi har inte bestämt datum än, det enda vi kommit överens om är att det ska bli på sommaren. Helst en dag med bra väder
Det är jag som tänker, planerar, samlar inspirationsmaterial och sedan har vi möten och stämmer av. Igår fick min sambo uppdraget att fixa cake topper, och i helgen ska vi försöka bestämma datum och fundera på tema/stil på bröllopet.