nouvou skrev 2013-11-19 11:20:02 följande:
Hoppas du får den ändå!
Ja, den var verkligen superfin och satt perfekt, men.. Det var inte rätt. Jag vill gärna ha en lång, i chiffong och spets, men jag vill inte att det ska vara en "vanlig" bröllops klänning.. Har hittat en nu, men den är dyrare än jag hade tänkt mig, och det känns inte som att det är värt det. Jag vill inte lägga hur mycket pengar som helt på en klänning som jag ska ha en dag. Jag hittade en förut, som jag är helt förälskad i, men det är en gravidklänning.. Visst, den går säkert att sy om. Men jag vill inte. Hoppas på en mage som kan fylla ut den istället! Men det är ju inte så troligt så jag letar vidare :)
Hur går det för er med planeringen?
klänningen kom inte som jag anade, bara börja leta igen...Vet faktiskt inte hur det går med planeringen att det kan vara så svårt att bestämma sig även om det bara kommer vara vi två
egentligen har vi lite dåligt med tid runt alla hjärtans dag som vi tänkte ha bröllopet på så antingen tar vi och åker iväg på en spaweekend och åker på den "stora" resan senare, eller åker på den stora resan men känner oss kanske inte hundra procent avslappnade med plugg under tiden, men grejen med att "rymma" är ju att man ska åka iväg direkt..Annars finns ju alternativet att gifta sig senare men jag vill gärna gifta mig på alla
dag...