filibustern skrev 2013-09-19 09:19:51 följande:
kanske ni vill veta mina intressen? kanske vi har gemensamma?
-skräckfilm
-stephen king
-dragspel
-Brodera (uppskattar all sorts hantverk, men broderi är väl det JAG håller på med^^)
- har ett litet intresse av frimärkssamling också. ^^ (hittade gubbens "lilla" samling han fått av sin mor och vissa delar av sin far)
vad roligt! Jag såg jättemycket skräckfilmer förr men inte längre faktiskt, Stephen King är grym!
Om jag ska fortsätta då, Jag och min sambo bor i Östergötland. Jag pluggar till antropolog och har läst lite smått och gott innan. Bland annat beteendevetenskap, Jag har inte haft någon aning om vad jag vill läsa men tror nog att jag hittat rätt med antropologin, Jag läser även ledning och strategiskt personalarbete så det blir dubbelt upp för mig så jag ska bli klar snabbare. Jag har alltid haft ett högt tempo med höga ambitioner vilket inte alltid varit så jättebra. Om två år räknar jag att vara klar med min magister, och senare har jag ambitionen att doktorera.
Vid sidan av studierna är jag aktiv i lite olika studentföreningar och jobabar som personlig assistent.
Mina intressen är
- Film
- Träning
- Grafisk design av alla typer
- Inredning
- Böcker
- frilufsliv
varranan månad brukar jag alltid byta och fastna för något intresse just då, som jag brukar hålla på med i typ en månad och sen vill jag börja med något nytt, (har inget tålamod haha) vilket kan vara bloggning, virkning scraapbooking etc.
Vi har två katter och bor i en nyrenoverad trea. Möttes för lite dryg 4 år sedan på en innebandycup och det blev kärlek vid första ögonkastet för min del. så vi började bygga upp en fin vänskapsrelation som senare utvecklades till kärlek och sen dess har vi varit ett. Våran relation har varit väldigt vuxen och seriös från start så jag hoppas att det kommer bli positiva reaktioner när vi avslöjar at vi ska gifta oss och inte "ni är ju så unga!"
rolig fakta min sambo är 32 cm längre än mig :)
haha det blev en lång presentation,