Fler födda på 90 talet som skall gifta sig
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-12 20:00
o vad många som skriver i min tråd.va kul
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
11 dagar kvar nu :) Snart ensiffrigt :D Sakerna på att göra listan försvinner sakta men säkert. Bara en inlämning, två labbar och en projektredovisning kvar i skolan för min del.. I övrigt har jag fått klart vigsel och festprogram tror jag :) Och manschettknapparna kom igår, det var det sista vi väntade på (förutom att hans skor är spårlöst försvunna).. Har inga bilder på festprogrammen på den här datorn (har allt med det på mitt konto på skolans datorer då jag inte har publisher hemma), men ni kan få en bild på manschetterna :) De har äkta mynt i sig, vilket vi tyckte var jättecoolt!
Jo, jag la upp dem i tråden för vinterbröllop :) Var och färgade håret och fick ögonbrynen plockade igår inför bröllopet också :)
Har börjat packa ner alla saker vi ska ha med oss om en vecka när vi åker ner till bröllopet och jul. Kommer bli en full bil, så kan vi väl säga..
Nu har jag äntligen fått tag på en vigselförättare så vigsen blir på alla hjärtans dag :) dagen efter flyger vi till Dominikanska republiken :)
Ikväll rullar vi ner mot våra föräldrar. Det blir helt SJUKT mycket grejer vi ska ha med oss. En stor och två små resväskor (hämtar ev en stor till innan vi åker till London den 2:a januari), 8 papperskassar, en ryggsäck och ett par plastpåsar med saker. Plus klädgarderober med kläder till bröllop och jul och sådär. Tommy får med sig två kostymer t ex. Samt lite lösa grejer som pusselmatta (med pussel på så rulle och allt). Det, vi och katten ska alltså få plats i bilen om ett par timmar... Spännande! Bara två dagar kvar nu :D