Fler födda på 90 talet som skall gifta sig
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-12 20:00
o vad många som skriver i min tråd.va kul
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
Kom på att vi även har bokat fotograf, frisör och solist till kyrkan :)
Jaha, ja det har nog försvinnut... Ja det känns väldigt skönt, vi ska en vecka till Rom i augisti:) Tack för det tipset, ska beställa så snabbt som möjligt (dvs då jag hittat rätt;) )
Grattis alla ni som ska gifta er! Så härligt att läsa om :)
Är också 90-talist och drömmer om förlovning. Jag och min kärlek har varit tillsammans snart 4 år men bor i olika städer pga universitetsstudier. Först efter examen kommer vi äntligen kunna bo tillsammans. När vi väl är där hoppas jag också på en ring inom ganska snar framtid...
Det är bara tre veckor kvar för oss idag, alla bitar börjar falla på plats. Ikväll sitter jag med vigselprogrammet framför så mycket bättre. Blir snyggare än jag trodde faktiskt då bröllopsguiden hade ett ganska bra verktyg för sånt, lite pilligt men det blir nog snyggt tillslut hoppas jag :)
Prästen sa förresten när vi sa att vi var 22 att "Det är ju jätteungt! Men jag kan rekommendera att gifta sig ungt, deet gjorde jag och min fru och det har gått jättebra." - så himla trevlig var han när vi träffade honom :) Skönt med en ung präst (30 kanske han var).
Kvar på listan är att köpa påsar att ha ris i och att sätta någon på att dela ut det och vigselprogram i kyrkan. Samt att göra festprogrammet, skriva ut det och vigselprogrammet och vika och sådär. Och så glöggen som vi ska ha utanför kyrkan :)
Hej! Vad kul med en tråd för oss födda på 90talet! Jag är född 91 och fästmannen 82. 5 april gifter vi oss! Än så länge är lokal bokad och inbjudningskort, på måndag ska jag bekräfta vigselförättaren. Redan lite stressad! :)