Fler födda på 90 talet som skall gifta sig
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-12 20:00
o vad många som skriver i min tråd.va kul
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
Marolo: Vad skönt att ni bestämt Er för något som känns så rätt, då är det bara att köra på det! Är ju lite dumt att "slänga pengar i sjön" på en stor fest, om det inte är det man vill ha :)
Vi hittade min vigselring igår och slog till direkt. Jag är så glad, känns helt perfekt!!! Var rea så jag köpte mig en annan ring också som jag ska få i morgongåva, som passar bätter ihop med vigselringen än vad min förlovningsring gör. Så förlovningsringen kommer få flytta till höger hand sen :) "Sparade" mycket pengar på att köpa nu, även om jag köpte två ringar så kom vi under det vi budgeterat EN ring på med 10 000:-. Men nu blir det svårt att låta bli dom i ca nio månader... ;b
Jag har köpt en liknande från Ellos, men den finns inte heller kvar i vitt längre - www.ellos.se/ellos-fresh-spirit/klanning/362994&Ns=RankValue5|1&Nao=0 där är den i rött dock.
Ja... Ska se om jag lyckas ladda upp en bild.
Ringen med en sten är vigselringen och den andra är morgongåvan. Jag har bara den här bilden (tagen i affären). På bilden är vigselringen i silver, min i guld kommer om någon vecka. Bortse från mina fingrar som ser helt "muppiga" ut och enligt mig inte gör att ringarna på just den här bilden kommer till fulla sin rätt ;)
Nej nej, båda var inte under 10 000:- tyvärr :b Jag menade att vi hade förväntat oss att en ring skulle kosta 30 000:- (la budgeten lite högt), men att vi sedan "sparade" 10 000:-. Vi fick alltså båda för 20 000:- :b