Fler födda på 90 talet som skall gifta sig
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-12 20:00
o vad många som skriver i min tråd.va kul
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
Igår kom äntligen våra förlovningsringar efter två månaders väntan och med fula provisoriska ringar! Jag är så nöjd och glad och min sambo gick ner på knä och trädde ringen på mitt finger. Den är så fin och jag sitter och ler fånigt varje gång jag ser den :)
Jempaa skrev 2013-11-05 09:18:49 följande:Igår kom äntligen våra förlovningsringar efter två månaders väntan och med fula provisoriska ringar! Jag är så nöjd och glad och min sambo gick ner på knä och trädde ringen på mitt finger. Den är så fin och jag sitter och ler fånigt varje gång jag ser den :)
marolo skrev 2013-11-05 11:51:54 följande: Jempaa skrev 2013-11-05 09:18:49 följande: Igår kom äntligen våra förlovningsringar efter två månaders väntan och med fula provisoriska ringar! Jag är så nöjd och glad och min sambo gick ner på knä och trädde ringen på mitt finger. Den är så fin och jag sitter och ler fånigt varje gång jag ser den :) vad roligt! Har du någon bild? :)Ja, jag försöker få upp bilden men det går inte riktigt som jag vill ;)
Vad gör jag för fel? Trycker på ladda upp bild, väljer bild så den lägger sig på inlägget men sen när jag postar försvinner det?
det är säkerligen fel webbläsare, du måste ha crome eller firefox :)
Skickade inbjudningarna igår! Är så nöjd med designen och ALLT! Har lagt upp en bild i mitt galleri! Gå in och koka och se om ni tycker som jag!