Fler födda på 90 talet som skall gifta sig
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-12 20:00
o vad många som skriver i min tråd.va kul
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
Kyrkan är bokad, lokalen är bokad, alla trycksaker är färdigdesignade och ska beställas, maten ska provsmakas inom 2 veckor, inbjudningarna skickas inom två veckor, solosångare + låtar är fixade, klänning är bestämd och lite annat ;) Längtar ihjäl mig efter bröllopsdagen!
Svartsocka: När gifter ni er? (Det står säkert tidigare i tråden, men jag hittar det inte..) Det kändes som du hade kommit så himla långt och jag trodde vi gifter oss först i den här tråden. Blev ju stressad nu ju ;)
Marolo; det går ju framåt för er också! Jag vill också köpa klänning nu! Men ska måttbeställa klänning så ska hårdtränar nu i 4 månader, sen köpa klänningar :) Håller tummarna för att allt går vägen för er! :D Vi skickar inbjudningarna inom 2 veckor även om bröllopet är i juli :)
Jo, jag ligger i hårdträning nu ;) har alltid tränat i högt tempo, även tävlat (dock haft en period på ca 1,5 år med uppehåll från träning) så det känns verkligen i kroppen och är en ordentlig utmaning :) ska cykla vätterrundan med svärfar inom 3 år :D tränade tyngdlyftning först, sen cykel och sedan tävlade i marathon m.m, men nu blir det tantgympa på hög nivå! Skit-kul och givande! Oj! Lät som värsta skryt-inlägget men menade mest som lite inspo/info ;) Hur tränar du nu inför komma-i-klänningen? :D
nu har min könning kommit, väldigt nöjd för det priset, sen ska jag lägga till ett band i midjan eller under brösten och kanske en spetsbolero så helheten kommer nog bli bra, det syns inte men det är ett gnaska långt släp med spetskant bilderna gör inte klänningen rättvisa,
marolo: fin klänning! :D men som du säger - bilden gör (nog) inte klänningen rättvisa.. tror inte mågon bild gör någon klänning rättvisa