Fler födda på 90 talet som skall gifta sig
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-12 20:00
o vad många som skriver i min tråd.va kul
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
Oj, vad man missar mycket när man inte varit in här på ett tag! Och jag är avundsjuk på alla er som kan börja planera tills nästa år..
Svartsocka- Tråkigt att ni måste byta datum! Fast jag gillar 12 juli, min kära lillasyster gifter sig då..
Izredam- Jag älskar också Amazing Grace! Kommer dock inte få ha den på vårt bröllop då den spelades när man sambos pappa begravdes. Ligger alldeles för mycket sorgliga minnen i den för honom, och hans familj.
Är det bara jag som är så nyfiken på vilka alla här är? Vart man bor, vad man jobbar med.
Hur ni träffade era blivande? Vore kul att höra, och kanske få en härlig gemenskap här inne!
Jag kör vidare :)
Vi bor i Örebro. Båda två är studenter, jag studerar till ekonom på distans så sitter hemifrån och pluggar. Utbildningen är på tre år och jag har nu hälften kvar. Min sambo pluggar till byggingenjör här i Örebro och har ett år kvar. Det är lite svårt att försöka spara till sitt drömbröllop när man är två studenter, men med en stram budget så kommer det gå vägen ;)
Vi bor i en tvåa men en sex månaders busig liten vovve. Det är lite litet men just nu är det det bästa för oss, drömmen är att kunna köpa ett hus relativt snabbt efter vi börjar jobba. Då känner jag att vi lika gärna kan bo kvar i en lite mindre och billigare lägenhet fram tills dess än att flytta till större lägenhet... Även om det vore riktigt skönt :b
Jag och min sambo gick i samma klass i gymnasiet. Båda hade då förhållanden med andra. Men efter ett halvår ungefär fick vi upp ögonen för varandra och det var bara självklart att det skulle vara vi! Nu har vi varit tillsammans i över 5 och ett halvt år, bott tillsammans i 2 och ett halvt år och varit förlovade i 1 år.
Intressen.... Hm.
Är väl vovven då (går en hel del kurser med honom och det är super kul)
Umgås med vänner
Läsa en bra bok
Myskvällar i soffan (om man får kalla det för intresse ;b)
Träna
Blev en lång presentation det här med, haha :b
kul att veta lite mer om alla! :)