Fler födda på 90 talet som skall gifta sig
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-12 20:00
o vad många som skriver i min tråd.va kul
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
hoppar gärna in här om jag får :)
jag är född 93 och sambon 92. förlovade oss i den 25:e mars iår och planerar att gifta oss nån gång 2015.
håller på och tittar just nu efter passande datum :)
Marolo; jag tror man får fixa sittplatser själva, men man kan nog ringa kommunen o fråga :) annars tycker jag det är helt okej att gästerna får stå :)
JAG KÖPTE MIN RING IDAG! Det blev en ganska enkel ring med en liten sten - har redan 5 stenar i min förlovningsring så valen var ganska begränsade. Fick med den hem direkt ur butik också, då de hade en hemma som var i rätt storlek. Får väl se det som att det helt enkelt var meningen :P
Köpte grejer till inbjudningarna också, har börjat lite smått. Mycket pill kommer det bli :) Måste få dem färdiga i nästa vecka så de kommer iväg någon gång.
Dessutom fick vi tillbaka hindersprövningen idag, så nu kan vi gifta oss vilken dag vi vill :P
Är det ingen här som kommer att köpa/göra sin egen broschbukett?
Jag är jättesugen på att göra min egen! Det är verkligen något unikt och tror att det skulle vara jättevackert.
Det är ju också ett allergivänligt alternativ eftersom vissa från min släkt har astma och inte tål starka dofter och blommor.
Åh vad kul! Tror att det verkligen var menat att va om den fanns inne och allt hat du någon bild på den? :)
Jo jag! Är himla sugen på brochbukett, dock är de så dyra så jag kommer nog göra en variant av broch och levande blommor :)
Här är en till blivande brud född 1990, min blivande man är 86:a. Bröllopet blir 16 November i år. Blir borgerlig vigsel i Göteborg.