Fler födda på 90 talet som skall gifta sig
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-12 20:00
o vad många som skriver i min tråd.va kul
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
Vi tänkte lägga runt 15000 på bröllopet - men då kom vi ju som sagt på att vi skulle gifta oss nu i december för en månad sen och 15000 är ungefär vad vi vill lägga av det vi har sparat just nu på bröllop. Det finns så mycket mer vi vill göra liksom... Och för våra 15 000 så blir det ring till mig, kläder till oss båda, inbjudningar och allt annat sånt där litet samt middag för ca 20 gäster på restaurang med förrätt, varmrättsbuffé samt tårta och all alkoholfri dryck. Jag vägrar att bjuda på alkoholhaltig dryck, men det är en annan femma (som också har med min mor att göra - så vi lämnar det till en annan gång).
afturelding: Vad har du fått för negativa kommentarer här på BT? :O Tycker folk brukar vara väldigt snälla här :)
Nej, de passade inte så jättebra ihop kanske... Jag har http://www.albrektsguld.se/page.jsp?node=170&articleNo=0324244&articleNo=&priceRange=&articlesPerStep=8&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E&step=1&productType=1&&attributeType_4=&attributeType_2=446&attributeType_1= som förlovningsring, inte det mest lättmatchade jag hade kunnat välja. Men det lutar åt en solitärring med en liten sten nu, albrekts guld har ju 25% rabatt på allt till medlemmar just nu så vi ska passa på :)
Jag är verkligen ingen klänningsmänniska - så det blir en vanlig vit klänning för min del och converse till.
Jättefin klänning :) Gillar spetsen på överdelen!