Fler födda på 90 talet som skall gifta sig
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-12 20:00
o vad många som skriver i min tråd.va kul
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
Ska också lägga in lite inspirationsbilder! Vi kommer lägga drygt 10 000 på lokalen.. Den är rätt dyr men helt klart värt det, vi var där och tittade i somras och det var helt magiskt! I det ingår ljudanläggning, bord, stolar, allt porslin och annat smått och gott.. :)
BIldbomb...
Och så tänkte jag på dig Fillibustern när jag såg de här bilderna :) :
Vilka fina insperationsbilder! helt min stil :)
Vi ska nog inte ha lokal utan ett stort partytält, Vi har vigsel utomhus i en gammal ruin, Vi vill ha det öppet och mysigt och ute och ett tält kan man dekorera precis som man vill, vi ska dock ha tältet på en annan plats såklart.
här komme bilder på där vi i alla fall planerat att ha vigseln, men om det regnar vet jag inte vad man gör
Marolo: Åh! Alvastra kloster-ruin! Där tänkte vi också ha vigseln, men det var lite för långt bort (bor i Huskvarna) Det som är bra med ruinen är att längst fram (vid det så kallade altaret ;)) så finns det ju en bit tak kvar! Så regnar det blir i alla fall inte brudparet blött o gästerna kan ju ha med sig paraply! :) Vart bor ni?
Hej tjejer!
Är det okej om jag hoppar in här? Jag är född -90 och min sambo är -86. Vi har varit tillsammans i lite mer än 4 år, varit sambos i 2,5 år, förlovade oss i somras och planerar bröllop 6e september 2014. Vi vet precis hur vi vill ha alltid men har inte börjat boka nånting än då vi har tyckt att det känns lite för tidigt. Men till veckan ska vi titta på de två kyrkor som vi velar emellan, och så ska vi åka och titta på lokalen. Kan lägga upp lite inspirationsbilder här sen! Ingen av er som använder pinterest föresten? Det är toppen för att hitta och spara bilder! Jag har ett helt album där med inspiration men det är hemligt än så länge då jag har vänner som följer mig som inte riktigt vet att vi planerar bröllop än ;) Kan lägga upp länken sen när det är officiellt!
Marolo, får man fråga var du har hittat den fantastiskt vackra klänningen du la upp en bild på tidigare?