Fler födda på 90 talet som skall gifta sig
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-12 20:00
o vad många som skriver i min tråd.va kul
jag o min man e födda 94 o gifter oss på midsommar nästa år i skåne
Afturelding- Men vad roligt! Att världen är så liten ibland.. Vart i Gävle bor ni? Forsbacka blir nog bra. Nära till köpis! ;)
Vad kul, vilken studio ska du gå till? Jag ska tatuera liljor på låret.
Marolo- Jag trivdes jättebra där. God mat och människorna är duktiga på engelska. Det finns ju däremot i så mycket att göra annat än att sola och bada. Det är superfina stränder och sådär härligt blått hav. Vi var där typ en vecka och då var det stranden som gällde nästan hela tiden. Vi var ut på en heldags fisketur också bara. Men sen vet jag att man kunde hyra bil och åka och kolla på någon naturpark, man kunde rida och så fanns det typ romantiska seglingar, man fick segla iväg och äta fin middag och så på båten. Det var faktiskt ett par som gifte sig på stranden till vårat hotell och sen hade bröllopsfesten på restaurangen. Så så himla härligt ut, blev lite avundsjuk där vi satt och kollade från balkongen.
Jag har stenbockens stjärntecken tatuerat på skuldran, körsbärsblommor och fjärilar på höftbenet och upp mot magen, en text längst ner på ryggen (på sidan av svanken liksom) och tecknet för tro, hopp och kärlek samt fyra stjärnor på insidan av överarmen.