Bröllop oktober 2014
Halloj allihop! Tänkte se om det finns fler som planerar bröllop i oktober 2014? Vi är ute i god tid här :) Berätta gärna hur frieriet gick till och varför det blev just oktober. Kramar!
Halloj allihop! Tänkte se om det finns fler som planerar bröllop i oktober 2014? Vi är ute i god tid här :) Berätta gärna hur frieriet gick till och varför det blev just oktober. Kramar!
men va faaan varför funkar det inte???
Tack! Tanken är att vi ska gifta oss i Landskrona (nordvästra Skåne). Så kul att ni börjat titta på klänningar, skulle jag också vilja göra, men det får nog tyvärr vänta ett tag till..
Glytten skrev 2014-01-04 16:17:10 följande:Tack! Tanken är att vi ska gifta oss i Landskrona (nordvästra Skåne). Så kul att ni börjat titta på klänningar, skulle jag också vilja göra, men det får nog tyvärr vänta ett tag till..Det är nog ett tag kvar för mig med när det gäller klänningsletandet... Vilket känns både bra och dåligt- ser fram emot letandet med lite skräckblandadförtjusning :PHur kommer alla ni göra med fotograf under dagen? Någon som är med hela dagen, en del av dagen, studio, ingen fotograf? Svårt det där känner jag med när under dagen man skulle klämma in att ta några bilder på ett fint ställe ensamna, före eller efter vigsel? Hur lång tid tar sånt? Många frågor men hur har ni tänkt? :)
Hatar att mina enter försvinner från vissa inlägg! Frågorna kring fotografering är så klart ställda till alla ;)