zero skrev 2013-12-10 00:39:35 följande:
Cushions är ju alltid mindre,tyvärr :/
Man får mer sten för pengarna om man väljer en rund med en lägre budget. Men det är ju helt upp till vad du vill och känner.
Den jag hittade är jag rätt säker på kommer se bra ut, dock måste du avgöra om mycket kontrast är något du vill stå ut med.
Det är liksom det enda "problemet" med den stenen, annars var det den bästa jag hittade på JA åt det rektangulära hållet inom en låg budget.
jag tror den kommer vara bra på att reflektera ljus men det låter man en aset isåfall bedömma.
Stenarna på james allen visas ju liksom bara i en sorts belysning.
Det gul-bruna du ser i stenen är kameran och inte stenen, något ljusare lär den vara irl.
Samt så är ju din smak det enda som räknas här . Det enda jag egentligen kan säga är ju vad som eventuellt presterar bra eller inte.
Det kan ju vara så att de har något liknande som de inte har ute på sidan som inte är så enormt kontrastfyllt.
Kom på en sak dock! På james allen kan man bara begära ut 3 aset eller liknande /kund.
Jag har ju bara kollat åt det rektangulära hållet eftersom det var det du främst ville ha också.
Så mitt råd:
Plocka ut tre stenar du verkligen gillar, och om du gillar crushed ice låt "det " finnas under bordet isåfall så att det inte blir som att titta på guldmynt i en mörk brunn.Jag har lite svårt att uttrycka här vad jag menar men jag hoppas du hänger med. Annars får du säga till!
Om du kollar på stenen jag länkade,och bortser från det svarta, sedan kollar på den senaste stenen du länkade så kanske du förstår vad jag försöker förklara? haha jag är usel på att förklara saker ibland alltså.
bordet ska liksom inte vara helt dött.Det ska inte vara en som massa smådött bling genom en ruta.
Men kolla med JA via mail också de kan ju inspektera allt personligen.
Tycker du att 25000 är låg budget för en sten?
Den du länkade till var fin men som sagt kanske lite liten och dessutom ganska billig, vilket får mig att tro att jag borde kunna hitta en som är lite större inom min budget. Eller var det någon annan som hade lägre budget?
Och varför skulle kameran lägga till gultbrunt tänker du?