Någon som har kuddslipad diamant som vill visa?
Gör jag?! No kidding! hehe
Kollade ite på radiant cut.
www.jamesallen.com/loose-diamonds/radiant-cut/0.81-carat-g-color-vs1-clarity-sku-45956
Gör jag?! No kidding! hehe
Kollade ite på radiant cut.
www.jamesallen.com/loose-diamonds/radiant-cut/0.81-carat-g-color-vs1-clarity-sku-45956
Du får gärna tala om varför du inte tagit den Zero. Att bara dissa hjälper ju inte mig liksom.
Tack! Jag har mailat GOG om de jag gillat bäst hos JA och bett dem hitta liknande så att jag hellre kan köpa via dem eftersom de ju verkar vara så pålitliga.
VILKEN DJUNGEL detta är! Galet ju!
Ni som ska göra era ringar hos Nordstans Guld, hur gör ni? När gör ni det eller har ni redan fått dem gjorda? Hur blev det i så fall? Hur mycket snackade ni ihop er med Christian innan?
och när gifter ni er?
NU har jag beställt min ring så till den grad att pris är överenskommet och sten definitiv! Ska bara dit i veckan en gång till så att han får skriva in allt men vi var där i lördags och tog en sten som han hade hemma på .80ct. Superfin, River färg och excellent på allt. tjoho! Funderar på en lite speciell fattning jag hittat så beroende på vad han snaer om det så blir det att sätta den som på bilden här. Hoppas det blir fint! ru
Ja eller hur! Det var skönt att få ha sett den IRL.
Vi gifter oss den 8 mars. internationella kvinnodagen passande nog.
Och håller på att jaga fotograf bland konkurrenterna. Inte helt lätt. Snällt av din väninna att plåta ert bröllop. Jag gör det aldrig för vänner utan erbjuder mig bara att ta "lite bilder" så får de boka fotograf separat. Lärt mig den "hårda vägen" att inte blanda in jobb med de närmsta. Åker till USA i 4 månader till våren så funderingen var att ta fina familjebilder där istället för bröllopsbilder i mars som ju kan vara rätt trist i den här stan.
Hur länge dröjer det tills du får ringen nu då?
Den är klar! Jag är jättenervös och vi ska dit imorgon för att godkänna och betala resterande utöver handpenningen. Så sjukt kul! Hoppas hoppas att den är så fin som jag trott!
Men gud så nervig jag är kring detta med ringen! Bara 2 veckor tills vi gifter oss nu och vi var och tittade i fredags för att godkänna. Vilket jag inte gjorde. Det ska göras lite änringar som att öppna fattningen så att man kan se hela stenens undersida oxå när man tittar igenom liksom. Men herregud vilken vacker sten det är. Vansinnigt glitter och det var verkligen helt rätt att lägga det extra krutet på en River. Hoppas på att få se den slutgiltiga versionen i slutet av veckan nu bara. Att man skulle vara så här nojjig trodde jag inte.
Men klart det är viktigt. Ska ju sitta på fingret hela livet.
NU är ringen min klar! Passade på att ändra förlovningsringen lite oxå och om 1,5 vecka får jag ha dem båda på mig, JÄMT!
Tihi!