stresso skrev 2014-12-29 09:39:40 följande:
bebillen skrev 2014-12-23 07:24:16 följande:
Jag var taggad på vit långklänning redan från början (gillar klänningar, går på en del baler och så). Men om du inte är det, så satsa på något annat? Det finns ju många fina, enklare, korta klänningar nuförtiden. Kanske känns mer lockande än en tung, lång i många lager?
Jag beställde en klänning från jjshouse (ska inte gifta mig i den dock) nyligen som var jättefin! Kan vara ett alt. Om budgetposten är begränsad :)
jag är verkligen ingen panelhöna, jag står i allmänhet gärna i centrum och jag älskar vackra kläder! jag vill också känna mig speciell och vacker i en lång vit klänning, jag har bara så svårt att se det framför mig, kanske för att jag aldrig fantiserat om bröllop.. och även nu så är det viktiga bara att vi gifter oss, allt annat klarar jag mig utan
har lyckats spontanköpa två klänningar på ebay varav jag kommer att försöka sälja den ena och den andra inte levererats ännu. duger inte den måste jag väl ta mig i kragen och börja prova. nåja, än finns det tid och budgeten är flexibel så det löser väl sig, önskar bara att jag såg mer fram emot det
(ser just nu mest fram emot maten, vinet och fotograferingen
)
Jag känner lite likadant angående klänning. Har heller aldrig fantiserat om bröllop, hade bestämt mig för att jag aldrig skulle gifta mig men så friade min sambo. Så nu har jag fått ge mig in i bröllopsdjungeln och allt vad det innebär. Men jag tror att det blir roligare med klänningen när man väl börjat prova och får se vad man passar i.