Bröllop augusti 2015
Imorgon är det dags för bröllopsmässa på Örebro Slott :D Ska bli så kul.
Imorgon är det dags för bröllopsmässa på Örebro Slott :D Ska bli så kul.
Det går ju faktiskt att beställa alkohol på nätet också, från Tyskland tex. Någon som gjort det?
Vi gick in på en sida och räknade lite och det blir nästan 4 000 kr billigare att beställa än att köpa hemma.
Idag har jag hittat min drömklänning :D Dock är det 4 månaders leveranstid så får vänta en hel evighet innan jag får prova den. Har ni inte alltför långt till Degerfors så rekommenderar jag en tur till Fest- och Bröllopspalatset. Det är helt fantastiskt där :D
Jag som tyckte jag letade och letade men hittade ingen augustitråd. Men kul att det finns en.
Tjej här. 31 år. Blev friad till igår på alla hjärtans dag och planerna är i full gång. Det var svårt hitta ett datum tyckte jag till jag hittade 8/8. Har inget allas klart då detta är så nytt. Det blir knapert o planeringstid men sån är han min sambo =) Han hade dock gått och funderat på det ett tag så han har hunnit vänja sig vid tanken om bröllop i sommar.
Längtar till imorn å man får ringa och boka. Hoppas det finns ledig där vi vill vara den dagen =)
Måste man boka tid för att pröva klänning Jag hade ju bara tänkt svänga förbi där nån gång när jag har tid.
Måste jag alltså ringa och boka imorn. Nu är det ju bara tre dagar sedan han friade men det känns som jag ligger sååå mycket efter. Sitter och skissar på inbjudan. alltså vad det ska stå. Känns som jag glömmer nå. Har tid och plats för vigsel.
plats för festen där det bjuds på mat. Klädkod och att vi önskar bidrag ist för present. och att dom ska meddela om dom kommer léller inte
Hur gör ni med anmälan, har ni bara telefonnummer eller har ni både telefon och mejl eller kanske bara mejl?