SarahGustav skrev 2014-02-24 19:58:11 följande:
Haha nu sa jag nog för mycket, antingen fattar jag inte hur man gör eller så går det inte skicka bilder i privata medelanden?! hahaha!
Ja men det verkar ju som helt okej priser!
Vi kommer ha 3 rätters plus tårta, däremot kommer vi utesluta nattamaten. Så har vi tänkt i nuläget iaf!
Däremot vet jag inte vad vi ska ha för tårta eller meny i huvudtaget än, men de ger sej nog.
Men har du kollat på salong vision där jag ska va? dom är toppen där :) Lite märkligt verkar det ändå att din frisör inte vet om hon är ledig helgen du ska gifta dig eller inte?
Vår bröllopsnatt kommer vi tillbringa även där på karstorp för dom har en mysig bröllopssvit där :) men annars vet jag faktiskt inte...
Det lutar mot att vi hoppar över efterrätten och ersätter den med tårta. Nattamaten har vi kvar. Det finns en mysig platsbyggd plats med grill utanför under tak, så den känns som en naturlig samligsplats framåt kvällen när man börjar bli lite hungrig. Men det sätter vi nog någon av våra gäster på att ha ansvaret för att ta fram och basa över. Men sen grillar man nog sin egen korv eller hamburgare. Vi gillar att umgås kring mat.
Nej, frisören jobbar vanligtvis inte lördagar och det är ju semestertider så jag förstår. Vision har jag också fått tips om från fler. Vi skall väl inte ha samma dag du och jag bara för då är de säkert kört också. Haha!