Ccc87 skrev 2014-05-05 14:07:00 följande:
Hej allihopa!
Kom på en ny grej som jag behöver lite inspiration till. Hur har ni gjort det med presenter? Vi har lovat att komma med en önskelista men är svårt att komma på ngt på rak arm:) Behöver massa men svårt att komma på saker som inte är alltför dyra. Vi har lite till tallriksserien vi önskar men annars har vi idétorka och behöver inspiration. Bidrag till bröllopsresan önskar vi oss också men vet att några hellre vill köpa saker. Vad önskar ni er?
Hej!
Vi gör precis som SarahGustav, vi önskar oss presentkort på en resebyrå. Vi har varit ihop och bott tillsammans över 10 år så vi vill inte ha fler brödrostar eller stekpannor. Vi har rätt gott om det redan.
Vi vill istället ha en upplevelse tillsammans en resa.
Vet att kompisar som haft önskelistor läste inredningstidningar och liknande för att få inspiration. Skulle jag önska mig saker skulle det vara typ riktigt fina lakan i högkvalité eller en fin pläd från Klippans Yllefabrik. Lyxiga saker som ni gärna vill ha men inte skulle prioritera att köpa själva.
Men som SarahGustav sa så är presentkort väldigt bra. Att önska sig en Kitchen Aid är ju roligt, men kanske inte så många som har råd att köpa den.