lommila86 skrev 2014-03-15 09:05:19 följande:
gah. +0,5 kg sen i tisdags.
Har dock fått lingonvecka. nån som vet hur det påverkar? de står ju på nätet att man sammlar vatten då, men i vilket skede, före under eller efter?
Man samlar på sig vätska både före och under, kan vara så mkt som 2-3 kilon. Men det försvinner veckan efter
frkmaria skrev 2014-03-14 17:07:51 följande:
Hejja hejja! Bra med bra val. Idag gjorde jag ett dåligt val och åt ett par chokladbitar när jag kom hem från jobb. Jaja. Jag har räknat dem och det går ju in i helg-kalori-räkningen men ändå. Jag behövde choklad. ;)
Fru Ljunggren: Skönt att du får resultat! :) Min sambo är också kanon! Han lagar den mesta maten och så säger jag bara hur mycket han ska lägga upp. :P
Härligt jobbat Trattkantarellen! Det är imponerande med över 2,5 mil cykling samma dag + sport. Hoppas nu vågen är snäll mot dig även fast du tillåter dig lite helglyx med fest! :)
Kände mig mkt duktig faktiskt :D
Igår var det AW, blev bara två glas vin som jag satt och smuttade på hela kvällen, kände mig lite vissen hela dagen igår och lika så idag, så jag struntar i festen ikväll faktiskt... Vågen är tjurig, heeeelt stilla står den :/
Ska gå ut med sambon på en promenad i det vackra soliga vädret strax, sen ska jag på massage och imorgon ska jag och en kompis åka till Gekås Ullared! Så imorgon blir det motion som heter duga i form av 5-6h kundvagnsslalom :D