Viktnedgångspepp!
Idag har det varit en bra dag! Åt en grekisk sallad och har gått långprommis 70minuter, rensat ogräs i 4timmar (ja en stor rabatt som aldrig blivit rensad, så det tog tid.. det var många rötter att dra i så jag måste förbränt något) och inte fuskat något alls på dieten! :)
Lomilla86; Tack! Ja jag tränar. Går på gympa och tränar styrketräning, och så kutar jag efter ungarna jämt och ständigt haha!
Puyo; Välkommen tillbaka. Hoppas det går bra för din mamma. Försök att finna stöd i vänner i detta jobbiga. Angående viktnedgång så tror jag på att köpa hem massa goda frukter ( om man äter det ) och kolsyrat vatten, så man har nåt att festa på när snasksuget sätter in. Kram till dig.
Trattkantarellen; Ja, det måste ha flyttat runt sig lite, kan inte förklara annars haha!
Själv körde jag engång 2 pakett nutrilett start ( 10 dagar) och gick ner ca 5 kg. det var enklare att hålla sig till dieten då det var annat än jordgubbshakes man fick äta.
Trattkantarelllen: jag har läst nånstans att det är ungefär 1 kg/1cm gällande typ klänningar och sånt.
Sally Bowles: Får man vara nyfiken vad du exakt tränar i gymmet då? Jag har gymkort men vet inte vad man skall göra med maskinerna så jag går mest på ledda pass ( då jag orkar släpa mig dit dvs..tyvärr ca 1 g/v) Känner mig mest som en kråka då jag sitter och flaxar i diverse maskiner. Nu är ju allal gymmaskiner olika men vilka muskelgrupper focuserar du på?
Pia88: Måste du ha endera då om du giftr dig nu isommar? Jag skulle köra barbent så får man kicka av sig skorna hur man vill. Annars kanske stayups eller ännu hellre sånadär man har i strumpebandshållare, så de säkert hålls uppe. Strumpbyxor går ju ganska högt upp i midjan och där sitter ju klänningen ganska tajt och om du dessutom ämnar ha nån maginhållare så blir det ju många lager