Nya tråden - Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Hej!
Jag står nu och velar bland kinaklänningar och skulle behöva lite hjälp! Jag beställde en klänning för 2 månader sen via DHgate som bara var HELT FEL. Spetsen såg billig ut, siluetten var inte alls som bilden, sömmarna var snea, stenarna på såg både billigare ut och var typ tre gånger så många än på bilderna... Pga detta letar jag nu efter en ny klänning och är därför skiträdd för allt med spets, stenar, band i midjan osv där det finns en chans att det blir tokfel... Inte helt lätt att hitta en snygg "enkel" klänning som det fortfarande känns som att det händer något på.
Har fastnat för denna som jag känner kan ha en smickrande form till min timglasformade kropp. Några andra idéer eller tips? Något annat jag ska tänka på innan jag beställer?
Om du skulle få välja och vraka helt fritt bland klänningar, alltså inte tänka på att den ska vara enkel osv, vad är det då för klänning du skulle vilja ha? :)
Och har du bilder på klänningen du beställde från DH? Både på originalet och den du fick hem.