Nya tråden - Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Tack Daniiel och iurochskur! Det känns bättre att få höra att man inte bara är en överdrivet krävande bridezilla.
Jag har skickat en bild (den som jag postat tidigare där min fästman ändrat det röda till grönt i Photoshop), men bara på framsidan. Jag är lite orolig för hur baksidan kommer att se ut eftersom de inte har någon bild på det och det inte verkar som att de har sytt just denna klänningen innan då de inte har egna bilder.
Ska svara nu och försöka vara supertydlig. Skickade också bilden till Landy och frågade ifall de kunde göra den, hade inte tänkt på det innan.
Fästmannen är bortrest så det blir inte mer Photoshopppande denna veckan, men annars kanske det är det bästa, att försöka göra en så bra bild som möjligt av vad man vill ha.
Annars lutar jag lite åt att beställa en klänning helt utan ändringar för att slippa nojja.
Det är lite svårt med de olika ställena ibland.
Det känns som att JenJen är bäst på engelska, men surt att de inte vill göra några ändringar alls. Jag mailade dem om en klänning som är blå baktill och frågade ifall det gick att få i andra färger eftersom det trots allt fanns en recension med en bild på den med rött så de har uppenbarligen gjort det, men fick till svar att de inte gick alls.