Mirred skrev 2014-09-26 08:23:38 följande:
Vi kommer skriva namnet på den/de vi bjuder på kuvertet. Blir mer jobb om man ska skriva deras namn på själva inbjudningskortet
Ja. Så tänkte vi med! Och så har det varit på de bröllop jag/vi blivit bjudna till med. Jag ska beställa mina via VistaPrint - och då blir det ju rätt meckigt att göra varje kort unikt för varje inbjudetn person/par. Så på kuvertet räcker ju alla gånger tycker jag. Det är ju underförstått att inbjudan då gäller för de som står på kuvertet.
När det gäller Druidgården håller jag fortfarande på att klura på logistiken men helt klart måste man ju leja bort dekoreringen av den. Tydligen kan man få komma in i den redan kl 9.00 om ingen bokat den kvällen innan lät det som. Så kanske kan man vara med nån timma och komma dit med allt som ska dit. Kommer att bli ett rejält körschema för logistiken etc. den dagen. Men kul!!
Jag funderar på att köpa nåt vitt (tunt) tyg att hänga på de stora gardinerna i lokalen så det blir lite ljusare - på tal om bröllopsbåge etc. Vi skulle ju ev. kunna dela på det Ninjara om det är något som vi båda vill ha.