Vi ska också gifta oss 2017, i slutet av maj eller början på juni :) Min pojkvän friade förra månaden och vi har inte börjat planera så mycket än förutom det grundläggande, men jag i princip bor på Pinterest och drömmer mig bort haha!
Det vi kommit fram till hittills är att det blir litet, ca 15 personer, enbart allra närmaste familjen. Vi kommer flyga hit min pojkväns familj då han är från Kalifornien och de alla bor där. Vigseln blir borgerlig, eventuellt utomhus vid sjön i byn där jag växte upp, sedan middag och festligheter i någon mysig lokal i närheten. Väldigt enkelt, intimt och mysigt. Tänker mig lite vintage/romantisk/lantlig/rustik känsla. Vi är båda unga, jag är 22 och han 25 så vi vill hålla budgeten nere så gott det går men ändå ha en väldigt minnesvärd och fin dag.
Jag kikar redan på klänning, är helt kär i de från BHLDN. De har en butik i Beverly Hills vilket är i närheten av staden min pojkvän kommer ifrån, så nästa gång vi är där och hälsar på hans familj (förhoppningsvis i höst) ska jag nog pallra mig dit och prova lite. Är ju ingen panik ännu, även om det redan kliar i fingrarna :)