• Maria-79

Strix gänget!

Halloj! Jag gör en ny tråd som vi sa... Tack för igår! Det var jättekul! Hoppas vi kan ses igen efter jul och nyår någon gång. Då ska jag nog ha fixat fram lite olika inbjudningar och så, så får ni komma med råd... Jag är ju velig av mig, som ni kanske märkte igår!? Vore ju kul att se era inbjudningar och program mm också... Ha en fortsatt bra helg allihopa! Vi hörs o ses!

• Svar på tråden Strix gänget!
  • Maria-79

Hej ia04! Det vore kul! Du kan ju maila mig... maria_elbrand@hotmail.com Hoppas fler kan hänga på! Visst kan du få tips ang. inbjudningskorten Jag har ju värsta pysselverkstaden här!!!
    Kram kram!

• Brud i Maj

Jag hänger gärna med på mässan i WTC. Jag missade ju förra träffen. Vilken dag ska ni gå?

• ia04

Jag kan både 7:e och 8:e. Det är visst mellan 10 och 17 så bestäm ni, när skulle passa er bäst??
    Vet ni om man kan se "schemat"/programmet/tidplanen ja, ja vet inte vad man kallar det men det jag menar är i alla fall när man bör gå dit, när är det mest att se etc.

/ia

• Majsan80

Ni får gärna rapportera efteråt om det var något att se

• Brud i Maj

Jag kan också både den 7:e och 8:e, men jag skulle helst vilja gå på lördagen. Tid spelar ingen roll.

Här finns hemsidan till mässan:
    www.brollopsmassa.se
    men jag hittar inget program.

• ia04

Då säger vi lördag, är det ok med dig Maria.
    Jag har mailat till dom och frågat ang programmet. Jag hör av mig till er här eller via mail när jag fått svar.

• helmi

För jag ställa en fråga; Vilka är "strixgänget"?

• r.a.b

Vi hade en BT träff innan jul och var på en restaurang som heter Strix, därav Strix-gänget.

Hoppas allt är bra med er andra. Vi kanske ska ta en fika eller middag nån kväll igen?

• helmi

Jasså, jag trodde det har nått med "bröllopsnojja" att göra

• Maria-79

Lördag passar utmärkt! r.a.b, ska du mé? Vi höres närmare... Kram!

Svar på tråden Strix gänget!